21-11-12

The War Z - Dag 2 (PC)

Nadat we gisteren het belang van de zichtbaarheids- en hoorbaarheidsmeters geleerd hebben, besluiten we het vandaag uiterst voorzichtig aan te doen.  We hoeven geen nieuw personage aan te maken (hoewel het kan), we kunnen meteen weer aan de slag met een herrezen ex-cage fighter van gisteren.

Meteen krijgen we te maken met een nieuwe tegenslag.  Doordat we ons personage van gisteren lieten herrijzen zijn we ook alles kwijt wat gisteren in onze rugzak zat.  Niet dat we veel hadden aan een blikje cola, een mueslireep en een rolletje verband, maar het was toch beter dan niks.  Ook onze zaklamp blijkt verdwenen, maar daar maken we ons voorlopig nog geen zorgen om aangezien het toch ochtend blijkt te zijn op de server.

The war Z, dag 2, PC

Ochtend en alles is stil.  Muisstil.  Zelfs geen gekreun van zombies te horen.  Slapen die ondingen dan overdag?  In de verte zien we een klein stadje opduiken.  Daar zullen we wellicht nieuw verband, verse cola en mueslirepen op de kop kunnen tikken.  Misschien vinden we er wel iets dat voor een wapen kan doorgaan!

Een korte sprint later staan we tussen de huizen.  Nog steeds geen zombies te zien.  We duiken de eerste voordeur binnen en vinden gelijk een rolletje verband en 83 dollar.  Score!

Iets té overmoedig duiken we binnen bij de buren.  In hun garage treffen we de eerste zombie van vandaag aan.  Te laat natuurlijk.  Nog voor we het goed en wel beseffen duikt hij ons vanchter een deur in de nek.

Zombies 2, MindBender 0.

Grrrr.....

MindBender

De commentaren zijn gesloten.